vrijdag 28 december 2007

Lieve meneer God..

kinderen schrijven aan God...
(letterlijk geciteerd uit het boekje hoe kinderen het zelf hebben geschreven)
Beste God
Hoe wist u eigenlijk dat U God was?
Bart
Lieve God
Bent u egt ontzichbaar of is dat een soort truik?
Hesseltje
Lieve God,
in plaats van mensen te laten doodgaan en alsmaar nieuwe te maken
kunt u die we al hebben niet gewoon houden?
Paula
Beste God,
gebruiken dieren U ook of hebben zij hun eigen iemand.
Eric
Dat oog om oog, tand om tand, geld dat nog?
Wand dan geef ik mijn brortje een pakslag.
Ilona
Beste God,
Ik weet denk ik wel waar de baby'tjes vandaan komen.
Uit de buiken van de mama's en de papa's hebben ze erin
gedaan. Waar zaten ze daarvoor? Bewaart U ze in de hemel?
Hoe komen ze dan hier? Moet U eerst voor ze allemaal zorgen?
Wild U a.u.b. al mijn vragen beantwoorden? Ik denk altijd aan U.
Laura
Waarom hebt u de laatste tijd geen nieuwe beesten uitgevonden?
We zitten nog steeds met dezelfde die we al hadden.
Annemieke
Beste God,
Waarom is zondagsschool op een zondag?
Dat zou toch een rustdag zijn?
Marloes
Lieve God,
kunt u me een pony sturen?
Ik heb nog nooit ergens om gevraagd.
Kijk dat maar na.
Frank
Lieve God,
als u mij zo'n wonderlamp van Alladin geeft,
geefikU alles wat U wilt, behalve mijn geld en
mijn schaakspullen.
Dirkjan
Beste God,
kunt u Dennis niet naar een andere school sturen?
Bert
Beste God,
let zondag in de kerk a.u.b even op.
Dan laat u mijn nieuwe schoenen zien.
Renee
Beste God,
van alle mensen die voor U werken
vind ik Petrus en Johannes het gaafst.
Siham
Beste God,
ik geloof niet dat iemand anders een betere
God zou zijn en ik schrijf dat heus niet omdat U God bent.
Joost
Lieve God,
ik dacht altijd dat oranje en paars zouden vloeken
totdat ik uw zonsondergang zag.
Dat was prachtig.
Bere
nd Jan
Mooi he hoe kinderen denken en alles letterlijk opschrijven!
Kinderen zijn eerlijk!

Geen opmerkingen: