dinsdag 4 maart 2008

Djeraiya verteld part 2

Hallo allemaal,

Ikke ga jullie nu vertellen hoe het gaat.

20 februari moest ik op het consultatiebureau verschijnen.. ff weer een check up van mijzelf he. Heb je af en toe nodig.

Ik was 68cm en 7.6kg..groei volgens die vrouw helemaal volgens de lijnen.

De wijkverpleegkundige was zeer tevreden en vertelde aan mijn mama dat ik wel ruim 3 maanden voorliep in mijn ontwikkelingen, mama natuurlijk dolgelukkig. Ook vond de wijkverpleegkundige dat ik een ontzettend gaaf huidje had. Lekker zacht, dat komt ze niet vaak tegen en al helemaal niet in de winterperiode.
Mama natuurlijk nog blijer, want die zat met mijn leeftijd helemaal onder het exceem!

Verder blijf ik maar verkouden en gaat dat niet echt goed over..ook heb ik weer last van ontstoken oogjes (zie foto). Ach er valt best mee te leven, maar het is wel erg lastig af en toe.

Zondag 2 maart ben ik een half jaartje geworden..hihi wat gaat de tijd toch snel he?


Gezien ik nu een half jaar ben moet ik toch maar laten zien dat ik 'snachts ook wel goed kan doorslapen. Wonder boven wonder slaap ik nu sinds 3 nachten door en papa en mama zijn helemaal trots op mij. Natuurlijk ook omdat zij nu lekker door kunnen slapen.


Echt de klok rond van 19.00u tot 07.00uur! Goed he?!


Overdag doe ik het ook goed. Ach ja en soms wil ik niet slapen, maar dat geeft helemaal niet.. haal ik 's nachts wel weer in! Verder speel ik lekker veel op de grond. Zo kan ik lekker rollen en naar achteren schuiven en mijn kont omhoog tillen (alvast oefenen om te kruipen) en tja het leven is nu heel wat leuker geworden sinds ik wat meer dingetjes kan!

Oke hier ga ik het dan maar bij laten er komt vast nog wel een part 3!




Dikke kus van Dj.






p.s: mijn tandje is nog steeds niet door..alleen wit puntje aan de bovenkaak.

1 opmerking:

mamessage zei

Hallo lieve schat, ik geniet van je verhalen! Groetjes aan pa & ma.
oma Mariana.