maandag 14 april 2008

Hallo allemaal,


Met mij gaat alles goed. Ik groei echt best snel en ik wil vanalles al.
Ik tijger van de ene naar de andere kant van de kamer..
alles wat op de grond ligt stop ik in mijn mond met de hoop er lekker op te kunnen kauwen.
Ook de dvd, stereo en PS2 zijn zeer interressant.. ja de knopjes dan he!
Eergister had ik aan de snoertjes van de PS2 getrokken en tja toen kreeg ik dat gevaarte op mijn hoofd, dat vond ik niet echt prettig en liet daarom ook echt wel ff een traantje!!
Ik huil niet vaak (ja alleen met dit soort dingen als hierboven) ik lach continu en vind alles lachwekkend.



Ah papa en mama doen ook vaak erg gek hoor.
Verder ben ik ook aardig in de lengte gegroeit en mijn kledingmaat is alweer 74..broeken nog wel 68 trouwens..ja mijn benen zijn niet zo lang! Ook mijn haren groeien..ik krijg telkens meer haar. Oma zegt elke keer als ze mij ziet..je haren zijn gegroeit..je hebt nu veel meer!!



Ik vind het ook heel leuk om muziek te maken, althans ik kan heel goed met een eitje overweg. Ja zo'n muziekeitje dan he.. maar dan moet ik wel een speen in mijn mond hebben, want anders doe ik die ei in mijn mond en komt er geen geluid uit..hihi! Ja alles voor de tandjes he.. waar ik ook alweer 2 van heb. Kwijlen als de beste





Wat ik ook graag doe is kletsen.
Ik klets je oren van je hoofd enne gillen is daarbij mijn favoriet. Ja heeeel hoog dan he!!
Papa en mama vinden dat niet zo leuk om aan te horen, maar ach ik ben gewoon mijn stembanden alvast aan het oefenen. Over 2 a 3 jaartjes kan ik al heel mooi zingen!
Oefening baat kunst!!

Over 2 weken moet ik met mama naar het CB en dan weten we hoeveel ik gegroeit ben en hoe lang ik ben geworden. Dus tot die tijd is het nog weer even spannend.

Tot gauw!

Oja laatst heb ik heel gezellig met Duncan gespeeld.
Mama moest naar de tandarts en heeft tante Joseba op mij gepast.

Geen opmerkingen: